بهترین بازارها و مراکز خرید جزیره قشم + آدرس و گالری عکس


بهترین مرکز خرید قشم کدام است؟

بازارها و مراکز خرید قشم بسیار بیشتر از موارد هستند که ما در این مقاله معرفی کرده ایم. سعی بر این است تا بهترین مراکز خرید قشم را در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم تا اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. در پاسخ به این سوال که بهترین مرکز خرید قشم کدام است، باید گفت تماما بستگی به نوع خرید شما دارد. اما بهترین مزیت مراکز خرید قشم این است که قیمت اجناس در بازار های مختلف فرقی ندارد.

برای مثال اگر برای خرید لباس به بازار درگهان می روید، در بازارهای سیتی سنتر، یا بازار ستاره هم با قیمت های مشابهی مواجه خواهید شد و تفاوت آنچنانی در قیمت اجناس و بازار های مختلف کیش وجود ندارد.

پیش از اینکه بهترین مراکز خرید قشم را معرفی کنیم بد نیست کمی در مورد جاذبه های گردشگری و راه های دسترسی به این جزیره زیبا بدانید.

جاذبه‌های گردشگری جزیره قشم

جزیره قشم به‌جز داشتن سواحلی شنی و صخره‌ای دارای جاذبه‌های طبیعی دیگری نیز هست. ژئوپارک قشم جزء اولین جاذبه‌های جزیره قشم است و تنها ژئوپارکی در خاورمیانه است که ثبت جهانی شده است. در آن‌گونه‌های مختلفی از پرنده‌ها، جانوران چهارپا وخزنده ها زیست می‌کنند و به همین دلیل یکی از مهم‌ترین اکوسیستم‌ها را در ایران دارد. از دیگر جاذبه‌های دیدنی جزیره قشم می‌توانیم تنگه چاهکوه، بام قشم و دره ستاره را نام ببریم.

جاذبه های دیدنی قشم


جزیره قشم همچنین دارای غذاهای بسیار خوشمزه‌ای است و نیازی به گفتن ندارد که بهترین غذاهای آن غذاهای دریایی است. مردم این جزیره شکم ماهی‌هایی مثل سرخو و سنگسر را خالی می‌کنند و بعد با مخلفاتی مثل گشنیز، شوید، پیاز خردشده، ادویه و فلفل پر می‌ کنند. ماهی برشته، کلمبا و برنج دیشو از بهترین غذاهای جزیره قشم‌اند.

ازآنجاکه قشم در جنوب ایران قرار دارد پس آب و هوایی گرم و مرطوب دارد، به‌طور میانگین، بیشترین و کمترین دماهای ثبت‌شده در آن ۴۶ و ۱۴ درجه‌ی سانتی‌گراد است و همان‌طور که مشخص است، فصل تابستان گرم‌ترین فصل این جزیره است پس بهترین زمان سفر برای خرید بلیط هواپیما و سفر را می‌ توان ماه آخر سال و فصل بهار دانست.

راه‌های دسترسی به قشم

قشم دارای فاصله‌ای ۱۲۷۶ کیلومتری از تهران است و اگر قصد سفری زمینی داشته باشید مسیری طولانی پیش روی شماست؛ چراکه مدت‌زمان سفر زمینی قشم از تهران ۱۴ ساعت خواهد بود. با توجه به جنبه‌های توریستی و سیاحتی جزیره کیش راه‌های دسترسی متنوعی نیز برای آن در نظر گرفته‌شده است.

مکان های دیدنی قشم


بهترین مراکز خرید قشم را بشناسید!

هدف از سفر همیشه بهره بردن از تجارب جدید و تجربه دیدار از مکان‌های تاریخی و طبیعی و یا حتی آشنایی بافرهنگ و سنت‌های مردمان شهرها و کشورهای مختلف است. اما خرید کردن همواره جذابیت‌های خاص خود را دارد و خود به‌تنهایی یکی از دلایل سفر برای برخی مسافران و توریست‌هاست. اصلاً بعضی افراد فقط به‌قصد خرید سفر می‌کنند!

قشم برای خرید خویه؟

در جزیره قشم نیز مراکز خرید و بازارهای بسیاری وجود دارد و البته اجناس متنوع و قیمت‌های مناسبی نیز در مراکز خرید قشم وجود دارد. بازارهای بندر درگهان کالاها را به قیمت مناسب عرضه می‌کنند، مانند دو دولفین،‌ صدف، مروارید، بازار دریا و بازار قدیم. بازار سنتی قشم حال و هوای سنتی دارد و لباس محلی در آن پیدا می‌کنید. در شهر قشم و درگهان صدها فروشگاه و مرکز خرید بسیاری وجود دارد و از انواع لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم‌خانگی کوچک و لوازم برقی کوچک و کیف و کفش است.

جزیره قشم جزء مناطق آزاد کشور است و طبق قوانین، کالای‌های وارداتی به این مناطق عوارضی و حق گمرک نمی‌پردازند بنابراین این اجناس تنها در این منطقه ارزان‌تر از شهرها و مناطق دیگر هستند. در ادامه به معرفی مراکز اصلی و معروف خرید جزیره قشم می‌پردازیم.

بازار ستاره قشم – بهترین مرکز خرید لوازم آرایشی و بهداشتی در قشم

بازار ستاره قشم ازجمله بازارهای قدیمی قشم است، البته نه قدیمی‌تر از بازار قدیم قشم. در بازار ستاره فرصت پیدا کردن انواع وسایل رادارید و به‌قول‌معروف از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن موجود است. بازار ستاره قشم همچنین شامل فروشگاه‌هایی برای برندهای آرایشی و بهداشتی معروف و لوازم‌خانگی است. اگر به دنبال خرید عطر و اودکلن‌های خاص هستید حتماً از بازار ستاره قشم دیدن کنید.

بازار ستاره قشم، استان هرمزگان

عکس و آدرس بازار ستاره قشم

آدرس بازار ستاره قشم: بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گلها

در ادامه تعدادی دیگر از تصاویر بازار ستاره قشم را هم برای شما آورده ایم، تا با دید بازتری در خرید از این مجموعه اقدام نمایید.

بازار قدیم قشم – بهترین مکان برای خرید مواد خوراکی در جزیره قشم

قدیمی‌ترین بازار قشم است و در سال ۱۲۹۰ تأسیس‌شده است. مانند دیگر بازارهای قدیمی کشور دارای سرسرایی دالان دالان است که با داشتن مغازه‌های لباس و پارچه‌فروشی بسیار دیدنی و رنگارنگ شده است. بازار قشم مکان مناسبی برای آشنایی با آداب‌ورسوم مردم محلی قشم است. هتل‌های بسیاری در اطراف این بازار نیز ساخته‌شده‌اند.

[ بازدید : 13 ]

[ شنبه 5 مهر 1399 ] 17:48 ] [ hsi ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]