از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین بازار‌ها بازار مرشد دبی

1-بازار مرشد دبی را بشناسیم

آشنایی با بازار مرشد دبی

بازار مرشد دبی در منطقه دیره و در شمال منطقه خور واقع شده است و یکی ازبهترین و ارزان‌ترین مراکز خرید در دبی محسوب می‌شود. قیمت ارزان کالاهای این بازار به نسبت دیگر مراکز خرید، آن را به یکی از مهم‌ترین و بهترین مراکز خرید سوغاتی در دبی تبدیل کرده است. انواع و اقسام کالاهایی مثل طلا، ادویه و پارچه، پوشاک و کیف و کفش تا سوغاتی‌های کوچک و اجناس وارداتی چینی در این بازار پیدا می‌شود. آشنایی بیشتر فروشندگان این بازار با زبان فارسی، کار را برای مسافران ایرانی آسان ساخته است و می‌توانند خرید بی درد سری را در این بازار داشته باشند. در این بازار انواع کالاها به‌صورت عمده و تکی عرضه می‌شود که از تنوع بسیار خوبی نیز برخوردار است.

بازار مرشد دبی ، زیما سفر

تاریخچه بازار مرشد دبی

بازار مرشد دبی، یکی از معروف‌ترین و بهترین بازارهای دبی است. این بازار در سال ۱۹۴۹ میلادی توسط یک تاجر کویتی به نام مرشد العصیمی راه‌اندازی و به همین نام معروف شد. این بازار بعدها به یکی از بزرگ‌ترین بازارهای دبی تبدیل شد و امروز نیز یکی از مهم‌ترین مراکز خرید در دبی محسوب می‌شود. این بازار اجناس متنوع و ارزانی دارد و با گردش در آن محال است که دست‌خالی از آن خارج شوید. بازار مرشد دبی به دلیل وجود فراوان فروشنده‌های ایرانی، حال و هوای دیگری برای گردشگران ایرانی دارد.


تاریخچه بازار مرشد دبی ، زیما سفر 


چگونه با اتوبوس یا مترو به بازار مرشد در دبی برویم؟

برای رسیدن به بازار مرشد از طریق میدان جمال عبدالناصر، با در پیش گرفتن مسیر غرب به خیابان سخبه خواهید رسید. بازار مرشد به‌صورت خیابان‌های موازی در غرب همین خیابان سخه قرار گرفته است.


خطوط حمل‌ونقل زیر مسیرهایی را دارند که از نزدیک بازار مرشد عبور می‌کنند.


خطوط اتوبوس: 27- C9

مترو: ایستگاه میدان جمال عبدالناصر - بنی یاس (خط سبز)/ ایستگاه نخلة دیرة (خط سبز)/ ایستگاه الراس (خط سبز)

اطلاعات بازار:

ساعت کاری:

روزهای هفته: از ساعت 8:30 صبح تا 10:00 شب

[ بازدید : 24 ]

[ شنبه 15 آبان 1400 ] 16:53 ] [ hsi ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]