کاهش سفرهای جاده ای/ سفر به کیش هم چنان رکوردار

آمارهای مرکز مدیریت راه‌های کشور در حالی از کاهش سفرهای جاده ای خودروها طی هفته گذشته (۱۴ تا ۲۰ آبان) گزارش می دهند...
آمارهای مرکز مدیریت راه‌های کشور در حالی  از کاهش سفرهای جاده ای خودروها طی هفته گذشته (14 تا 20 آبان) گزارش می دهند که در این میان سفر به استان های هرمزگان، بوشهر و کردستان دارای رکورد افزایشی نسبت به هفته گذشته بوده است.


آمار ثبت شده از دوربین های پلاک خوان مرکز مدیریت راه های کشور ، ارقام جالب و قابل تاملی را گزارش داده اند که طی آن دو استان تهران و البرز که در دو هفته گذشته(7 تا 13 آبان) رکوردار تردد در جاده های کشور بودند، هفته گذشته با سهم کم تر از 20 درصد از کل پلاک های ثبت شده همراه بوده اند. مطابق این آمارها، پلاک های خودروهای اصفهان، فارس، مازندران و خراسان رضوی بیش ترین سهم از میزان ترددهای جاده ای را به خود اختصاص داده اند. البته روند کاهشی پلاک های ثبتی از استان تهران در حالی می باشد که میزان سفرهای هوایی شهروندان پایتخت به جنوب کشور به صورت شخصی و یا با  تور کیش از تهران  رشد قابل توجهی داشته است.

 

هم چنین، برودت هوا و بارشی که در نوار شمالی کشور طی این بازه زمانی شاهد آن بودیم، استان های شمالی کشور را با روند منفی ورود پلاک خودرو مواجه نموده است که در این میان استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان و خورستان با منفی 10 درصد، منفی هشت درصد، منفی هشت درصد و منفی شش درصد بیشترین کاهش تردد را در مقایسه با هفته قبل از این بازه زمانی داشته‌اند.

[ بازدید : 25 ]

[ دوشنبه 24 آبان 1400 ] 14:29 ] [ hsi ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]