مراکز خرید باتومی : از پاساژگردی تا بازار تره‌بار در باتومی


در این شهر مرکز خرید خیلی بزرگ و غول‌پیکری نمی‌بینید. بیشتر مرکزخریدها کوچک هستند و از چند طبقه تجاری در کنار طبقه‌های اداری و سینما تشکیل شده‌اند. اما از آن‌جا که برندهای بین‌المللی پوشاک و لوازم جانبی در این فروشگا‌ه‌ها حضور دارند، در سر زدن به مراکز خرید باتومی هیچ تردیدی به دل‌تان راه ندهید. ضمن این‌که از برندهای پوشاک گرجستانی غافل نشوید که باکیفیتند. 

مرکز خرید باتومی پلازا

وجود مرکز خرید در مرکز شهر نعمت است. اگر هتل‌تان هم در حوالی مرکز شهر باشد، دسترسی راحتی به باتومی پلازا (Batumi Plaza) خواهید داشت. این‌جا یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید زیورآلات و لوازم جانبی‌ست. به‌ویژه که زیورآلات نقره هم می‌فروشند.

مرکز خرید پلازا - از مراکز خرید باتومی

باتومی پلازا مرکز خریدی‌ است که هتل، استخر و سالن ورزشی هم در دلش جا داده شده است. اگر لوازم الکترونیکی و وسایل جانبی موبایل برای شما جالب است، حتما در این‌جا سرگرم می‌شوید. تعداد فروشگاه‌ها زیاد نیست، اما قیمت‌ها پایین است. احتمالا عینکی که به شما بیاید، زیورآلات و محصولات نقره پیدا می‌کنید.

نگران خورد و خوراک هم نباشید که رستوران باتومی پلازا کیفیت خوب و قیمت مناسبی دارد. پیشنهاد می‌کنیم غذاهای محلی‌اش را امتحان کنید.

یادتان باشد قاشق نقره یکی از سوغات باتومی‌ است. در این میان، به استخر مجموعه هم سر بزنید. بعد از شنا یک وعده غذای خوش‌مزه می‌چسبد، آن هم در رستورانی که در مرکز خرید باتومی پلازا هست و غذاهای گرجستانی در منویش دارد.

باتومی پلازا در گوگل مپز

باتومی مال

اگر اهل خرید از برندهای معتبر هستید، باتومی مال (Batumi Mall) را از دست ندهید. این مرکز تجاری و تفریحی جدیدترین مجموعه‌های برندهای معروف پوشاک بزرگ‌سال، کودک و ورزشی، کیف، عطر، لوازم تزیینی، زیورآلات و لوازم جانبی را می‌فروشد.

باتومی مال - مراکز خرید باتومی

در باتومی مال توقع قیمت پایین نداشته باشید، اما تنوع کالا این گرانی را جبران می‌کند. طبقه همکف مال هم هایپرمارکت گودویل (Goodwill) قرار گرفته است. کره بادام زمینی و چای گرجستان را در این سوپرمارکت پیدا می‌کنید که سوغات مناسبی از گرجستان به‌نظر می‌رسند.

اگر همراه کودک سفر می‌کنید، به زمین بازی و همین‌طور به زوتوپیا (Zootopia) سر بزنید که حسابی سرگرم‌شان می‌کند و چند نوع حیوان زنده دارد. باتومی مال از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است، اما فودکورت ندارد.

[ بازدید : 18 ]

[ سه شنبه 6 آبان 1399 ] 16:26 ] [ hsi ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]