مراکز خرید مادرید : از پاساژهای لوکس تا حراجی‌ها و بازار روز


قبل هرچیزی باید بدانید که …

تنوع مراکز خرید در مادرید اسپانیا بی‌نظیر است. در این مراکز خرید همه نوع کالا برای مردان و زنان و کودکان با هر سن و سلیقه‌ای ارائه می‌شود که هر اهل خریدی را حسابی سر ذوق می‌آورد. نگران جیب‌تان هم نباشید؛ خوشبختانه در کنار محصولات گران‌قیمت و لوکس، محصولات مقرون به صرفه‌تری هم به فروش می‌رسد که بیشتر هوای جیب شما را دارد.

مراکز خرید مادرید

اگر به دنبال یک خرید ارزان در مادرید هستید، حتما سری هم به اوت لت‌ها (حراجی‌ها) بزنید. مطمئن باشید که دست خالی برنمی‌گردید. اما اگر قیمت برایتان مهم نیست و عاشق کالاهای لاکچری هستید، می‌توانید به خیابان‌های سالامانکا، Princesa، مرکز شهر، Cuatro Caminos و Chueca بروید. در تمام مناطق نامبرده می‌توانید انواع مختلف پوشاک مانند کیف و کفش، پیراهن، شلوار و …. را با بهترین جنس‌ها در مدل‌ها و رنگ‌های متنوع خریداری کنید.


جستجو و رزرو بلیط، هتل و تور در علی بابا


خب حالا برویم و چند تا از مراکز خرید مادرید را بشناسیم:

مرکز خرید پلازا نورته (Plaza Norte)

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که رفتن به یک مرکز خرید لاکچری برایشان مهم است، می‌توانید به مرکز خرید پلازا نورته بروید. در اینجا 200 فروشگاه معتبر مشغول به کار هستند که در آنها همه چیز از وسایل منزل و لوازم الکترونیکی گرفته تا انواع پوشاک و زیورآلات در بهترین کیفیت‌ها به چشم می‌خورد.

مرکز خرید پلازا نورته - مراکز خرید مادرید

شما می‌توانید پس از یک خرید طولانی به سالن سینمای لوکس این مرکز خرید بروید و با دیدن یک فیلم جذاب خستگی را از تن به در کنید. البته اگر دوست داشته باشید، می‌توانید به یکی از 25 رستوران، کافه و فست‌فود این مرکز خرید بروید و از خودتان حسابی پذیرایی کنید.

آدرس مرکز خرید پلازا نورته در گوگل مپ

مرکز خرید پرینچیپه پیو (Principe Pio)

مرکز خرید پرینچیپه پیو یکی از مشهورترین مراکز خرید مادرید است که در قلب این شهر مانند مرواریدی زیبا می‌درخشد. در نگاه اول، بیشتر از هر چیزی بزرگی این مرکز خرید است که بسیاری را مجذوب خود کرده است. پیشنهاد می‌کنیم که اگر می‌خواهید به پرینچیپه پیو بروید، کل کارهای روزانه خود را تعطیل کنید. چون گشت و گذار در این مرکز خرید کل روز وقت‌تان را می‌گیرد، بدون این که حتی متوجه گذر زمان بشوید.

مرکز خرید پرینچیپه پیو - مراکز خرید مادرید

اگر حین خرید کردن گرسنه شدید، می‌توانید در رستوان‌های متنوع آن دلی از عزا درآورید. همچنین می‌توانید در سینمای بزرگ آن اوقات خوشی را برای خود و خانواده عزیزتان رقم بزنید. برای رفتن به این مرکز خرید می‌توانید از مترو استفاده کنید. راستی این مرکز خرید در تمام روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای شما خواهد بود.

آدرس مرکز خرید پرینچیپه پیو در گوگل مپ

مرکز خرید لا گاویا (La Gavia)

یکی از پاساژهای مادرید که به فروش محصولات مارک‌دار شهرت دارد، لا گاویا نام دارد که می‌توان آن را در محله Barrio del Pilar یافت. خوبی این مرکز خرید این است که همیشه در آن هوای تازه در جریان است؛ چون سقف ندارد. همین موضوع موجب تمایز لا گاویا با سایر مراکز خرید مادرید شده است. البته گفتنی است که لا گاویا بزرگ‌ترین مرکز خرید در کل اروپا شناخته می‌شود.

مرکز خرید لا گاویا - مراکز خرید مادرید

شما می‌توانید با خطوط متروی 7 و 9 به این مرکز خرید بروید. ناگفته نماند که لا گاویا در تمام روزهای هفته پذیرای خریداران خواهد بود.

آدرس مرکز خرید لاگاویا در گوگل مپ

مرکز خرید پارکیسور (Parquesur)

مرکز خرید پارکیسور یکی از مشهورترین مراکز تجاری مادرید اسپانیا محسوب می‌شود که ظاهر بسیار متفاوتی دارد. مثلا سقف شیشه‌ای آن می‌تواند شما را در تمام مدت گشت و گذار و خرید از نور طبیعی بهره‌مند کند.

در پارکیسور امکانات رفاهی خوبی فراهم است. شما می‌توانید علاوه بر رستوران و سینما به سالن بازی آن رفته و حسابی در آنجا خوش بگذرانید. در این مرکز خرید نمایندگی‌هایی از مشهورترین برندهای مطرح دنیا فعالیت دارند که می‌توانید به آنها مراجعه کرده و یک خرید لذت‌بخش را تجربه کنید.

[ بازدید : 67 ]

[ سه شنبه 6 آبان 1399 ] 16:23 ] [ hsi ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]