مشهد مال

با تهیه بلیط هواپیما مشهد به این شهد زیبا و مقدس سفر کردید حتما از مرکز خرید مشهد مال بازدید نمایید.مشهد یکی از کلان شهرهای ایران و دومین شهر پر جمعیت ایران محسوب می شود. وجود حرم مطهر رضوی و جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی متعدد موجب شده که مشهد به یکی از مهم ترین قطب های گردشگری کشور تبدیل شود. همین مسئله موجب شده که در آن امکانات خدماتی و رفاهی بی نظیری وجود داشته باشد که از جمله آن ها می توان به مراکز خرید لوکس و بی نظیر اشاره نمود. مراکز خریدی که در مشهد وجود دارند بسیار متنوع و برخی از آن ها خیلی لوکس هستند که از جمله آن ها می توان به مرکز خرید مشهد مال در بلوار جانباز جنوبی اشاره نمود که نظر گردشگران بسیاری را به خود جلب نموده است. اگر می خواهید با مجتمع مشهد مال بیشتر آشنا شوید تا پایان با مجله مستر بلیط همراه باشید.

پروژه مشهد مال در زمینی به وسعت هشت هکتار است و زیربنای حدود ۵۰۰هزار متر مربع  در یک موقعیت ساختاری و عملکردی خاص مشهد در خیابان سجاد واقع شده است. مهمترین مزیت این پروژه را میتوان به موقعیت مکانی ممتاز آن ذکر کرد که آن را از دیگر پروژه های در حال ساخت مشهد متمایز کرده است.


تاریخچه

پروژه مشهد مال به عنوان یکی از نوپا ترین مرکز تجاری در مشهد در سال 1390 آغاز شد و طبق برآوردهای انجام شده تصویب شد که این پروژه در طی پنج سال و نیمه تکمیل شود و به اتمام برسد. این مرکز خرید که در یکی از بهترین مناطق مشهد قرار دارد دارای مساحتی معادل 7800 متر مربع و زیربنایی حدود 570000 متر مربع است. بنای مشهد مال که برجی 23 طبقه و کاملا ضد زلزله است و ارتفاعی بالغ بر 90 متر دارد. این پروژه به دست برترین مهندسان ایران و بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا ساخته شده تا بتواند از استحکام کافی و لازم در برابر حوادث طبیعی برخوردار باشد.

نقشه و معرفی بخش های مختلف

نقشه و معرفی بخش های مختلف

مرکز خرید مشهد مال به عنوان یکی از برترین و بزرگ ترین مراکز خرید مشهد که در بهترین نقطه شهر واقع شده و دسترس پذیری بی نظیری دارد علاوه برمغازه های وغرفه های تجاری دارای امکانات خدماتی رفاهی بی نظیری نیز است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

https://mrbilit.com/mag/mashhad-mall/

[ بازدید : 7 ]

[ دوشنبه 21 تير 1400 ] 10:37 ] [ hsi ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]