برای یک سفر تابستانی چقدر هزینه نیاز داریم؟

 

با تمام شدن سال تحصیلی برنامه سفر خانواده ها آغاز می شود. تنوع گزینه های مختلف از شهرها و هزینه های لازم برای هرکدام، موضوع مهمی است که باعث می شود تصمیم نهایی براساس آن گرفته شود. اما موضوع مهم تر تفاوت قیمت های اعلام شده از جانب تورهای مسافرتی است که باعث سردرگمی خانواده ها می شود.

 

 

برای یک سفر تابستانی چقدر هزینه نیاز داریم؟

کیش، مشهد و اصفهان سه شهر پرطرفدار برای خانواده های ایرانی است که معمولا سفرهای تابستانی خیلی از خانواده ها به یکی از آنها انجام می شود. برای پیشگیری از این سردرگمی و راهنمایی بیشتر برای برنامه ریزی ها هزینه لازم برای سفر از راه های زمینی و هوایی این سه نقطه را برایتان جویا شدیم و نرخ اقامت خانواده از طریق تورها و هتل ها را برایتان آورده ایم. می توانید با یک حساب و کتاب سرانگشتی مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید، دیگر ریش و قیچی دست شماست.

 

کیش

سفر به جزیره کیش همیشه جذاب بوده مخصوصا از وقتی که نوسانات قیمت ارز باعث شد تا سفرهای خارجی دیگر برایمان به صرفه نباشد. برای مسافرت به این جزیره راه های مختلفی وجود دارد. قبل از هر چیز انتخاب یک تور مناسب و محاسبه قیمت آنها است. قبل از هر چیز بهتر است گول پیامک های تبلیغاتی از تورهای مختلف را نخورید و دنبال یک آژانس مسافرتی مناسب بگردید.

 

اگر اهل سفر با تورهای مسافرتی نیستید بهتر است بدانید که به صرفه ترین راه برای آمدن به کیش و سیاحت در این جزیره انتخاب یکی از همین تورهاست که دلیلش را مفصل خدمت تان عرض می کنیم. قیمت بلیت یکسره کیش در پروازهای مختلف متفاوت است. این قیمت ها در هرکدام از آژانس ها با تفاوت سه، چهار هزار تومانی فروخته می شود و صندلی های تک باقی مانده در پرواز در ساعت های پایانی با رقم های بسیار ارزان تری به فروش می رسند. با وجود این بی ثباتی قیمت ها بهتر است خیلی خودتان را درگیر این ماجرا نکنید و یکراست از همین تورها اسفاده کنید.

[ بازدید : 11 ]

[ دوشنبه 7 تير 1400 ] 9:38 ] [ hsi ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]