چگونه یک سفر خارجی مقرون به صرفه داشته باشیم؟


رزروآنلاین هتل,هتل,رزرو هتل

 


اگر با خواندن این مطلب سفر بعدی خارجی تان با کیفیت بهتر و هزینه ی کمتر انجام شد، قول بدهید یک سوغاتی خوب برای نویسنده مطلب کنار بگذارید. البته به این ترتیب سود حاصله به جیب نویسنده می رود نه شما ! پس فکر کردید چه انگیزه ای پشت نوشتن این مطلب هست ؟

چند سالی است که گوش های گردشگران به کلمه هایی مانند "سفرهای لحظه آخری" حساس شده و با چمدانی بسته در پشت در، منتظر این نوع از تخفیف های آژانس های مسافرتی هستند. آژانس های چارتر کننده ی خطوط مختلف، وقتی به تاریخ پرواز نزدیک می شوند و چشمشان به صندلی های خالی ای که پولش را پرداخته اند می افتد، برای خالی نماندن این صندلی ها دست به کار شده و صندلی (البته نه خود صندلی) را در کنار ارزان ترین هتلی که برایشان قابل ارائه است با قیمتی وسوسه کننده و مناسب عرضه می کنند. البته ما خوشحال خواهیم شد که شما چنین فرصتی را از دست ندهید و استفاده کنید اما در عین حال محدودیت هایی نیز وجود دارد که بطور خلاصه برایتان می شماریم.


1- هتل را شما انتخاب نمی کنید، بلکه چسبیده به صندلی ای که گفتیم است.


2- ضمن این که صندلی مذکور لزوما به مقصدی که شما می خواهید، نمی رود.


3- و چرا بر صندلی این چارتر، مسافر نیست؟ فصل های دیگر چه کم از فصل گردشگری دارند؟


4- به جز جیبوتی و کومور و چند کشور دیگر، حتی همین حاشیه ی خلیج همیشگی فارس خودمان نیز از شما روادید می خواهد. شما نیز نهایتا چمدان در دست داشته باشید، روادید که در دست ندارید. بنابراین تا درخواست بدهید و بگیریدش، صندلی مذکور پریده.


5- همیشه نرخ اعلام شده، وقتی قابل ارائه است که شما دو نفر باشید و اگر مثل هر انسانی یک نفر باشید باید مبلغ دیگری را بپردازید !


6- چقدر بشماریم ؟ لطفا کمی هم شما بشمارید.


خب اگر هنوز هم به خواندن ادامه می دهید، نشانه ی این است که صندلی مورد اشاره به درد شما نمی خورده. بنابراین با این پیش فرض که شما قصد سفر به جایی به جز جیبوتی و کومور را دارید، ضمن احترام به هزینه های خرید و تفریحات و ... هزینه های سفرتان را به سه بخش؛ بلیط، هتل و ویزا تقسیم می کنیم.


 


اولین توصیه ما در تهیه بلیط این است که بلیط هواپیما بخرید. برای این که ارزان تمام شود می توانید به چندین آژانس تلفن کنید و نرخ پایه ی مسیر خود را از آن ها سوال کنید و مطلع شوید که در چه تاریخی نرخ پایه قابل ارائه است و سفر خود را در تاریخ مذکور برنامه ریزی کنید.


 

هر موبایلی میخوای زیر قیمت و با تخفیف عالی از تیمچه بخر! سریع کلیک کنید


به خاطر زردی دندونات روت نمیشه بخندی؟ ثبت نام کن و تو خونه دندوناتو سفید کن!



رزروآنلاین هتل,هتل,رزرو هتل


 


برای رزرو هتل هم می توانید به وب سایتی رزرو هتل مراجعه کنید و هتلی را که می خواهید رزرو کنید. این نوع رزرو آنلاین هتل، چند نکته ی مثبت برای شما خواهد داشت.


•چون خریدتان دسته اول است ارزان تر برایتان تمام می شود.



•دچار بازی تفاوت فاحش یک نفر و دو نفر و نرخ های کاذبش نمی شوید.

پیشنهاد ویژه

ارتودنسی,متخصص ارتودنسی,ارتودنسی نامرئیدنبال متخصص برجسته ارتودنسی در تهران هستی؟ارتودنسی,متخصص ارتودنسی,ارتودنسی نامرئیبا بهترین راهکارهای زیبایی دندان آشنا شوید آموزش و مشاوره,آموزش حسابداریآموزش جامع هوشمندی کسب و کار



•کسی به علتی نظیر جا ندادن و کانفرم نشدن و ... هتل شما را عوض نخواهد کرد. 



•تایپ اتاق را خودتان انتخاب می کنید و مطمئن هستید که اتاق مشرف به دریا در حرکتی خودجوش تبدیل به اتاق با دید کوهستان نمی شود.

[ بازدید : 10 ]

[ دوشنبه 31 خرداد 1400 ] 10:05 ] [ hsi ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]