شرکت برتر حمل و نقل کشور



۱۰ شرکت برتر حمل و نقل کشور | روزنامه جهان اقتصاد

سفرهای بین شهری و درون شهری از دیرباز مورد توجه گردشگران و مسافران بسیاری بوده است، دانشجو هایی که در شهری دور از محل زندگی خود تحصیل می‌ کنند یا افرادی که برای کار و زندگی به شهری دیگر می روند، همه و همه نیازمند وسایل نقلیه برای این رفت و آمد های طولانی مدت هستند، وسایل نقلیه ای مانند هواپیما هزینه های زیادی دارند که پرداخت کردنشان در اکثر اوقات از توان افرادی مانند دانشجویان خارج است. اینجاست که شرکت های اتوبوسرانی و قطار وارد عمل می‌شوند.  با ما همراه باشید تا در ادامه ده شرکت برتر در صنعت حمل و نقل را معرفی کنیم.

۱. همسفر

شرکت اتوبوسرانی همسفر از اولین شرکت هایی است که در این زمینه شروع به کار کرده است. این شرکت کار خود را در سال ۷۸ آغاز کرد و با تلاش فراوان و دوراندیشی به یکی از شرکت های برتر در این زمینه تبدیل شد. همسفر از اولین شرکت هایی است که اتوبوس های VIP را به مجموعه‌ی خود اضافه کرد، اتوبوس های vip ویژگی های بسیاری دارند از جمله وجود فاصله زیاد بین صندلی ها تا هنگام خوابیده یا نیمه خوابیده کردن پشتی صندلی ها مشکلی وجود نداشته باشد، در قسمت جلوی هر صندلی نیز برای راحتی بیشتر جاپایی وجود دارد تا پاها روی آن قرار بگیرد.
بلیط های اتوبوس این شرکت هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری فروخته می‌ شود، شما می‌توانید در سایت های اینترنتی صندلی مورد نظرتان را انتخاب کرده و با خیال راحت آن را خریداری کنید.برای خرید بلیط اتوبوس مشهد یا تهران و یا هر مقصد دیگر میتوانید به سایت مستر بلیط مراجعه کنید.


https://jahaneghtesad.com/10-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%AD%D9%85%D9%84-%D9%88-%D9%86%D9%82%D9%84-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1/


[ بازدید : 31 ]

[ سه شنبه 15 مهر 1399 ] 12:58 ] [ hsi ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]