لیست تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای سفر و گردشگری

1- وسایل حمل و نقل

هنگام سفر پیش از هر چیزی باید به فکر یک وسیله‌ی مناسب برای حمل بار خود باشید. با توجه به نوع سفر و مدت زمان آن و مسافتی که می‌خواهید طی کنید، باید یک وسیله‌ی خوب برای خود انتخاب کنید.


چمدان

چمدان‌ها اغلب برای سفر‌های طولانی مناسب هستند زیرا معمولا در سفرهای طولانی نیاز به وسایل بیشتری داریم و چمدان می‌تواند وسایل بیشتری را در خود جای دهد. چمدان برای سفرهای هوایی هم گزینه‌ی مناسبی است؛ زیرا مقاومت بالایی دارد و کمتر آسیب می‌بیند.


چمدان مسافرتی دوقلو

چمدان مسافرتی دو قلو

ساک مسافرتی

از ساک‌های مسافرتی بیشتر در سفرهای کوتاه استفاده می‌شود و حمل آن در ماشین هم کار ساده‌ای است. ساک‌ها فضای کمتری دارند اما در عین حال از چمدان‌ها سبک‌تر هستند.


ساک مسافرتی چرخ دار بزرگ ۴طبقه

ساک مسافرتی چرخ دار بزرگ ۴طبقه

کوله پشتی مسافرتی

کوله پشتی‌ها بیشتر برای کوهنوردی و کمپ در طبیعت مورد استفاده قرار می‌گیرند. زیرا به راحتی روی شانه‌ها حمل می‌شوند و تعادل را هنگام پیاده‌روی بر هم نمیزنند. فقط به خاطر داشته باشید کوله‌ای که برای این کار استفاده می‌کنید حتما جنس سبکی داشته باشد تا با قرار دادن وسایل در آن به قدری سنگین نشود که نتوانید آن را حمل کنید.


کوله پشتی مسافرتی فیرو 65 لیتری

کوله پشتی 65 لیتری فیرو

برای آشنایی با راهنمای خرید کوله پشتی سفر و موارد بیشتر به مطلب زیر مراجعه کنید.


مطالعه بیشتر:

راهنمای خرید بهترین کوله پشتی مسافرتی + محصول

2- تجهیزات خواب و اسکان

مهم نیست چه نوع سفری می‌روید یا مقصدتان کجا است؛ شما در هر سفر به وسایلی برای اسکان نیاز دارید تا در دوران اقامت به مشکل برنخورید و بتوایند مدت زمان طولانی در یک مکان بمانید. این نوع تجهیزات و وسایل شامل این موارد هستند:


چادر مسافرتی

چادر مسافرتی برای کمپ در طبیعت و حتی پیک‌نیک‌های کوتاه مدت گزینه‌ی بسیار خوبی هستند. این نوع چادر‌ها در انواع سایز‌ها موجود هستند و شما با در نظر گرفتن نیاز خود می‌توانید هر کدام را انتخاب کنید.


جنس چادر‌های مسافرتی ضد آب بوده و در هنگام بارش باران داخل چادر خیس نخواهد شد. چادر‌های مسافرتی به راحتی جمع می‌شوند و در سایز بسیار کوچکی قابل حمل هستند. این چادرها را می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان پهن کرده و از آن استفاده کنید.


[ بازدید : 9 ]

[ چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400 ] 9:57 ] [ hsi ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]