ده چیزیکه هیچ وقت نباید در یک سفر خارجی بپوشید !


سفر خارجی,سفر رفتن

 

استفاده از تجربیات و نظرات دیگر مسافران یکی از راهکار هاییست که میتواند باعث بهبود کیفیت سفر و پایین آورد ریسک خطرهای احتمالی شود.


این مقاله با نام "ده چیزیکه هیچ وقت نباید در یک سفر خارجی بپوشید"برای شما دوستان آماده شده است که امیدوار هستیم با خواندن این موارد درصد کوچکی به اطلاعات شما افزوده شود.

رفتن سفر به خارج از کشور به آسانی خریدن بلیط و پریدن توی هواپیما نیست. امنیت باید یکی از نکات اصلی مورد نظر باشد، مهم نیست به کجا میروید و یکی از نکاتی که باید برای ایمن بودن در سفر به آن توجه شود پوشش است. یعنی طوری لباس بپوشید که خیلی ( به عنوان یک توریست ) در چشم نیایید. علاوه بر لباسهایی که نباید بپوشید مثل ترکیب تی شرت و کلاه بیسبال و کتانی سفید، برای انتخاب لباس در کشوری خارجی رسوم و رفتار رایج و نیز اعتقادات مذهبی آنها را در نظر داشته باشید.

لیسا مونیکما کسی که دایم در سفر است میگوید: "حس ماجراجویی من را به عنوان یک زن تنها به کشورهایی کشانده که مذهب رسمی شان اسلام و یا مسیحیت بوده است. من همیشه ساده پوش بوده ام اما پس از سفرهای بسیار و ملاقات با مسافران و افراد بومی بسیار که از فرهنگ های متنوعی بودند اهمیت احترام به رسوم در طرز لباس پوشیدن برایم بیشتر روشن شده است." وقتی میخواهید چمدانتان را برای سفربعدی به خارج ببندید بهتر است بگذارید این 10 مورد در کمد لباستان باقی بمانند!

لباسهایی که از نظر شرعی نشانه بی عفتی است
در کشوری که عقاید عمیق مذهبی دارند بهتر است که با محافظه کاری لباس انتخاب کنید، مثلا در کشورهای خاور میانه. (اگر اطلاع کافی ندارید میتوانید از آژانس مسافرتی تان یا از کتابهای راهنما در مورد عقاید و رسوم مذهبی کشور مقصد آگاه شوید) در چنین کشورهایی خانم ها نمیتوانند دامن کوتاه، انواع تاپ، بلوز آستین کوتاه، شلوارک و حتی گاهی شلوار کشی تنگ بپوشند. لباسهایی که بدن نما باشند و یقه باز داشته باشند به شدت ممنوع است.

[ بازدید : 14 ]

[ شنبه 14 فروردين 1400 ] 12:38 ] [ hsi ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]