دبی

یکی از موارد مهمی که قبل از سفر به دبی باید از تمامی زوایای مهم آن مطلع شوید، هزینه سفر به دبی است. لیست این هزینه‌ها فقط شامل قیمت بلیط هواپیما و یا هزینه رزرو هتل نمی‌شود بلکه، موارد مختلفی را در بر می‌گیرد. 

از این رو، قصد داریم تا در این مطلب، بخشی از هزینه سفر به دبی در پاییز ۱۴۰۰ را برایتان مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

هزینه‌ سفر به دبی شامل چه مواردی می‌شود؟

موارد مختلفی را باید در لیست هزینه‌های سفر به دبی مورد بررسی قرار داد اما، هزینه خرید آنلاین بلیط هواپیما، هزینه رزرو هتل، هزینه حمل و نقل، هزینه خورد و خوراک، هزینه‌هایی که باید بابت بازدید از جاذبه‌ها پرداخت کنید یا حتی هزینه خرید سوغاتی، مهم‌ترین مواردی هستند که در سفر به دبی مخصوصا در پاییز ۱۴۰۰ باید به آن‌ها توجه کنید. مواردی که در ادامه به بررسی آن‌ها پرداخته‌ایم.

هزینه خرید بلیط هواپیما دبی 

بهترین زمان برای سفر به دبی از لحاظ آب و هوایی، اواسط فصل پاییز و زمستان است. به همین دلیل هزینه خرید بلیط هواپیما دبی در پاییز ۱۴۰۰ نسبت به فصل بهار و تابستان مقداری متفاوت‌تر از زمان‌های دیگر است. همچنینن مواردی همچون کلاس پروازی، ساعت و روز پرواز و ایرلاینی که با آن سفر خواهید کرد نیز بر روی هزینه‌ای که بابت خرید بلیط هواپیما می‌پردازید، تاثیر گذار هستند.

در پاییز پیش رو شرکت‌های هواپیمایی ماهان ایر، ایران ایر تور، فلای دبی، عمان ایر، قطر، امارات، ترکیش و آنادولوجت از تهران، تبریز، شیراز، اصفهان و مشهد به مقصد دبی پروازهای مختلفی را به مقصد دبی برگزار می‌کنند. 

ارزانترین  بلیط هواپیما تهران دبی به صورت رفت و برگشت در مهر ماه۱۴۰۰، از۴ میلیون و ۴۰۸ هزار تومان شروع می‌شود. همچنین می توانید برای بررسی قیمت و خرید بلیط هواپیما شهر دبی در ماه‌های آبان و آذر نیز به تقویم قیمتی وبسایت فلای تودی به عنوان مطمئن‌ترین مرجع پروازهای داخلی و خارجی مراجعه کنید.